Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, December 20, 2012

Rasanya dah ok kot! kan? kan??

Assalamualaikum,

lamanya aku tak update..
belog aku kena serang!
rupanya memang betul la ada serangan cacing jahat melanda ke blog aku ini!!
pelbagai cara telah dilakukan untuk membunuhnya!
sekian lama tidak berhasil jua..
namun pagi tadi aku cuba lagi..
tengok macam dah ok je blog ni.. takda lagi amaran tentang cacing2 jahat itu!
minta minta berpanjangan la hendaknnya..
tak tahu la betul ke tidak..
rakan rakan yang singgah sini cuba try test tengok..
korang ada dapat amaran tu lagi ke tak bila datang sini?

terima kasih banyak ya atas segala bantuan...

nak test tengok ada lagi ke serangan2 tak diduga nih!

publish.





Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker