Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, March 15, 2012

B.L.U.E.S... in PINK!

.... nyanyian Yuna..Terukir di bintang.. sedang berkumandang... sendiri.. dalam minda...
lalalala..

dan aku terus menaip dan terus menaip..
entah apa yang berada dalam fikiran ketika ini?
yang aku tahu.. aku sedang menaip..
tanpa henti sekarang ini.. tanpa melihat keyboard..
mata terus sahaja tertumpu ke skrin komputer..

tiada key backspace digunakan sekarang ini..
no return back kata omputih... so. teruskan sahaja menaip..
dengan mata yang agak terbuka luas.. bulat..
muka pun agak serius...

entah kenapa agak blues hari ni..
mungkinkah ada kena mengena dengan baju kaler pink yana aku pakai sekarang?
malum sahajalah.. aku tidak gemar warna pink!
tapi sebab dah tak cukup masa nak mencari tudung pagi tadi..
kena pula dengan baju yang merah pink..
tudung pink terus dirembat!

kalau ada perkataan aku yang salah tu.. terima asahaja la..
kerana aku tidak menggunakan butang delete atau backspace lansung ni.. dan tidak melihat keyboard ok!!
agak bagus guga la penaipan aku ya?? uppsss... error sudah.. huhu.. itulah ..bila ada unsur2 riak?..

jadi, apa motif entri ini?
entri yang aagk panjang tapi tiada cerita pun..
aku cuma mahu menaip..
dan yang paling tepat.. aku cuma mahu membuat satu entri..
untuk si Mathari yang aku sayangi..
bila dalam keadaan blur2 atau tensi aku mesti bukak Mathari...sebab
agak tenang melihat blog aku ni..
percaya laa...

jadi.. cukup sampai di sini sahaja lah...
agaknya masayang di ambil berapa minit?
entah la..

kita ketemu lagi ya.. ada menu menaraik, ceritatentang kad unik.. gambar2 menarik..
mungkin akan menyusul selepas entri blues ini...

adioss...

yok Publisch!! (error lagi!)



8 comments:

Hanis Azla said...

bila sesekali mood menaip datang mmg seronok nak menaip tanpa henti.. lebih seronok bila ada entry untuk hari ini..

miloaiskurangmanis said...

bravo!
sikit aje typo uols ni....

nabilah_2908 said...

wah..hebat....pada awalan..takde yang salah.. :)

Darling Pya said...

tak banyak typo error
bagus nye :)

deena farhana said...

kella....deena rasa bersalah sgt xdpt respon kella haritu...handset deena yg ade no kella tu tibe2 xleh on..seme no hilang...pkai hnset baru ni dgn no baru....rindu dgn kella...dah lama kita xsembang...ym pun dah lama deena xon..fb kella ape..nti kella bagi emel ye sbb xleh nk trace name kella tu....ya allah maaf sgt2 kella...rase sedih xdpt jumpa kella..hope lps ni ade rezeki pertemuan kita....

nabilah_2908 said...

gambar Adi Putra & Nora Danish tu

cerita Aku Terima Nikahnya, akan keluar pawagam tak lama lagi.. :)

Anaasuria said...

ahaha.. dulu2 masa guna mesin taip, mata tak tengok skrin tapi tengok apa tu, pemegang kertas yang berdiri tu.. jenuh wey kalo salah taip.. skang ni boleh la guna delete ke backspace ke kan.. dulu terkucil2 jari jemari kat celah2 huruf2 tu.. bengkak2 ko..

Mimy Hamid said...

dalam keadaan wednesday blues panjang lebar jugak entry nya wlau tanpa backspace..syabas...motip apa yang berlaku kita kena pandang hadapan..belakang dah jadi sejarah


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker