Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Sunday, January 30, 2011

American Idol 10

Aku jarang menonton rancangan American Idol ni,
bukan jarang, tapi memang takda tengok pun.. tahu tahu dah ada pemenangnya je.
sekarang dah ke sepuluh dah pun...
kalau aku tengok pun, mesti tengok yang awal2 masa pemilihan tu...
sebab dapat tengok berbagai bagai ragam manusia yang punya cita cita yang sangat tinggi untuk jadi penyanyi!

huh! ramai sungguh yang merasakan mereka boleh nyanyi.. baik di Amerika atau di Malaysia sekalipun!
kadangkala tu aku kesian juga tengok mereka yang memang sah sah tak boleh menyanyi, tapi bila ditolak tak dapat terima hakikat pula! sampai menyumpah seranah!
eii.. mereka ni tak cermin diri dulu ke sebelum uji bakat.. orang2 sekeliling tu, takkan lah tak dapat beza kan? isshh tu yang kadang kala aku pelik tu..

kalau yang terima hakikat tu tidak mengapalah..
mereka pun cuma nak 'test power' boleh diterima ke tak..
kalau tak diterima,  mereka boleh terima dengan positif..
oklah tu.. sedar diri kan..

ok ler..
aku tertarik untuk menulis tentang American idol 10  ini atas 2 sebab
pertama,
sebab ada JLO! iaitu jeniffer lopez...
cantiknya dia weh.. :)
abbi aku dok puji je manjang..
takpe le b.. aku pun ngaku dia memang cantik..

pastu ke dua!
sebab gadis yang bernama Lauren Alaina! 15 tahun.. muda lagi..
Peserta ujibakat dia ni..
kebetulan dia pula adalah peserta terakhir di situ..
kebetulan aku pun sempat tengok dia je.. ;p
tapi .... hmm sangat sedap suara dia la..
sangat manis pula..
sangat baik hati pula..
heheh..
puji lebih lebih ke?
ala.. takleh undi pun.,

sekian lama tak tengok american idol, tetiba terus terpaut pada dia ni pula...
hehehe.. kella... kella...

marilah kongsi perasaan bersamaku dengan menonton video ini...
Layannnzzzz...




baiklah, aku pertaruhkan dia je sebagai juara! hehehe...
dah dia je yang aku sempat tengok pun..
Good Luck then!

"Alaina, kalaulah awak buka blog saya.. awak jangan lupa tinggalkan komen ya!"
harap harap dia faham le bahasa Malaysia...
:)

4 comments:

Mak Su said...

mksu x pernah tgk american idol... heheheh, mgkn faktor usia , dah x minat.

ct_nurmarlissaa said...

dulu selalu tengokk..ingat lagikk every friday night....but laa niee...tak minat+bz...n setuju dgn MAk Su maybe faktor usia kot...huhuhuhuhu..mak cik tua dah...

Kakzakie Purvit said...

salam kella,

Kakak tak pernah tengok pun. Dah tak suka macam kata maksu sebab faktor usia agaknya....

kella said...

iyolah.. kito pun udah tuo jugok.. hehehe.. kita pun tak layan ni..lama dah tak tengok, baru tengok malam tu je pun... terus nampak budak pompuan tu yang best,, :) tu yang kita kasi video.. leh kongsi sama sama tengok.. :)


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker