Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, June 4, 2010

Lihat Awan Di sana!

Maafla,
aku belum mampu untuk menaip panjang ..
walaupun hati meronta mahu menaip di dalam blog ini..
walaupun idea datang mencurah-curah yang tak perlu di perah..
Namun begitu aku tetap ada sesuatu,
saja, mahu letak gambar mereka berdua di sini!
mereka dua ini yang sangat gemar bergambar!
saja mahu kasi mereka glamor sikit..

ala blog aku picisan aje,
tak ramai sangat pun yg jenguk..
hahahaha...

IringJeling: aku tahu aku dah penah post pic ni! ntah mengapa sangat suka dgn gambar ini...sshhhh...

4 comments:

ardinihumaira said...

^__^ dni pon ada gambar yang dni suka.. yang dni wat header tu.. tatau nape suka gambo tu.. dah banyak kali post dni pakai gambo tu.. hehe.. takpe2.. kita tentu ada gambar favourite kita. ;)

sweet bangat

Frodo Baggins said...

hahhhaha cantik
scene tu mmg sesuatuh!
keh3x


>>___<<

ct_nurmarlissaa said...

huhuhuhu....glamourr laa sudahhhh...

Unknown said...

wow

i like..
kella pic nie kan kella wajib cuci besor2.....

serius nak kata,.kella mmg pandai shoot pic...leh ketengahkan bakatmu itu...
so nice


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker