Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, June 21, 2010

Kawan-kawan tunggu aku tau!

Aku sebetulnya sangat rindu untuk berblog sakan dan berjalai-jalai ke blog rerakan ku!
waaahhh.. aku mahu!
tapi buat masa sekarang, aku bebetul tidak dapat berjalan, bergolek-golek.. ke rumah kalian!
harap kalian tidak marah, lansung melupakan aku!
Aku akan kembali semula menjengah blog kamu-kamu ! ohhh...
Terima kasih jua atas kesudian kamu-kamu yang sudi singgah juga kesini walau aku tiada!
kesudian kalian amatlah ku hargai! sungguh!

1 and 2, 2 and 3, 3 and 1.. I love U..
:D

11 comments:

Mimy Hamid said...

love ya ..take care

LYaFRINA said...

I LOVE U TO.. TREE.. POOOO.. PIII.. CIXXX..++++++

TUNGGU KELLA..SELALU!!

Ain said...

take your time k....

kella said...

MIMY: LOVE YA!

LYA: SANGAT TERHARU! TERIMA KASIH! :D

aIN: THANSK SUDI SINGGAH! :)

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

xde hal la..

take ur time

nabilah_2908 said...

take care...nanti jumpa lagi.. :)

love u 3....(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TOY STORY 3

nIsYa said...

take care!

Kujie said...

tunggulah ni........... belum berjanggut

kella said...

teman.. teman.. ku cukup terharu..
terima kasih.. hugs n kissess.. :D

Frodo Baggins said...

sentiasa sudi!!


>>___<<


mau coli??
wooohaaaaa
larixxxxxxxx

kella said...

Frodo: mana mau lari ahhhhh.....!!


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker