Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, April 7, 2010

Penkek Segera Terkam!

Dah lama plak tak makan penkek nih! last makan pon mase Cik Mimi and tonangannya En Megat bertandang di rumah ritu!

teringin pula nak makan nih! perut tengah lapa!

Mengapa di pilih penkek?
1- Cepat di masak sedap di makan!
2- Lagipun..stok penkek ada kat umah!
3- Sokong diet ni, kata nak kurangkan mkn nasi, makan berat..
4- Tgh nak jimat cermat! duit dah kurang.. byr itu ini.. nak guna byk lagi ni, nak masuk umah baru..
5- Mr Hubby pon suka.. makan sesame.. best... yummy..yummy..



~ aku pelbagaikan 3 rasa; plain, blueberry and choclate chip! makan ngan maple... usshhhh ...~


~ ya betul! saya guna tepung campuran penkek segera sahaja, tak perlu ku sertakan resepinya di sini.. ~

Iring jeling: Mr Hubby yang beli tepung penkek dan maple ni tau.. sendiri sahaja beliau mencarinya! pandai dia!

2 comments:

Mimy Hamid said...

terus aku teringat dek kesedapan yang ko buat...hr tu aku gi tesco gi cari benda alah ni tapi terjebak beli jenis lain...kitaorg beli NONA..cara lain skit la..terbeli lak perisa pandan..siap beli pan kecik cam ko la...heheh

kella said...

hhehehe.. mesti sedap gak tu perasa pandan.. ala-ala kemelayuan..bukan kebaratan..
pan tu yang penting tu...
bagus-bagus... :)


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker