Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 16, 2010

'CONTEST HIJAU'



Nak masuk contest ni! alamak hari ni tarikh tutup! hari ni 16hb April kan! terkocoh kocoh aku ngnyiapkannya!
harapan agar penyertaan ini masih diterima oleh MzHany
jomlah sesiapa yang nak join ni masih sempat lagi kot.. kot lah kan..!

segala syaratnya ada disini ya!

Aku nak sangat masuk contest ni, sebab aku ada 1 gambar Hijau yang best seperti di bawah!;


~gambar ni dipertaruhkan sebab best! hijau! kami dari atas kebawah hijau pada masa ni! kasut pon ijau! kempen sokong hijau.. eh.. eh.. sokong bumi hijau tau.. hijau apa lagi kan? huuuu....
pastu latar belakang kami pon dok ijau... sejuk mata memandang! hijau yang pelbagai peringkat..

ok.. itu sahaja celoteh untuk gambar ini...
moga diterima oleh penganjur..

1 comment:

Mimy Hamid said...

'ku lihat hijauuu"..fav color aku ni


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker