Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, November 24, 2009

' CABARAN TANPA NASI '

Wah... sebenarnya cabaran ini telah bermula semalam!
begitu berkobar2 lak kami nak memulakan cabaran nih!
eh... bukan sebab malas masak eh.. *teeettt*
tapi disebbkan my hubby dah bersuara! dia dah mula merasakan perutnya itu makin besar dan perasaan dirinya tentang badannya yang makin berisi! hohoho.. jgn salahkan ibu mengandung! dan aku? yah...semestinya mahukan berat badan yg ideal! semua jeans ku yg best2 semua dah tak muat! baju kebaya tu pun asyik tersangkut takleh nak pakai2 lagi... kotat nak mamp....
so, bermulalah cadangan ini! hihi.. cabaran ni bermula semalam hinggala akhir tahun ini ajer..
tak lame pon kan? tak le macam Cik mimy n da geng -cabaran 99 hari.. (oh tidak.. ku tidak mampu!)


n u know what??!??


AKU DAH BERJAYA!!!..... UNTUK TIDAK MAKAN 1 HARI SEMALAM..!!

errr.. yeah.. walaupon sehari, itu sudah cukup memberi peransang pada aku yang memang betui2 'rice addict'! aku lemah kalo tak mkn nasik sebenarnya! penah cuba sebelum ni taknak makan nasik, tapi sb mulut ni tak sedap rasa, sanggup aku masak nasik tetengah malam! lantak dengan telur dadar pun jadik! (gullp! aku dah terindu kat nasik dah pulak nih!)


ape per pon, aku n my mr b, akan terus cuba lagi untuk hari ini! hehehe..

Ini makanan kami semalam! Roti n superb saladish! tambah le sosej seketoi..penambah selera..
unbelievable sangat! kenyang..



2 comments:

Mimy Hamid said...

boleh la...tp ko kurus syg lain le aku niiiiiiiiiiii

kella said...

tu la aku nak try sampai ujung taun ni! aku n b aku sekali! dia yg sebenarnya dok risau badan dia naik! gara2? aku yg bg mkn byk! hohohoho


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker