Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, October 22, 2009

Tomey sesangat!!


Cute baby of the year!!


saje je nak share gambar yg aku suka tgk nih! dah lama dah dpt pic ni,
saje le nak tauk sini...
aku kalu dah tgok, mesti nak tengok lama2 gambar nih!
Goshh... beby si Eizlan ni memang tomey ler sesangat!
Aku dah naik angau kot bila tengok gambar beby nih! jatuh cinta sey...!

dalam byk2 beby artis kot yg penah ku lihat.. aku rasa ini top ranking paling comel!
waa.. paling comel sedunia lah aku kasik!

ape2 pun.. mak n ayah nya gud looking.. no wonder la anaknya comel..


~ihhhh.... comey nya dia!!~


~alalala.. gelak sakan! cam rupa ayahnya kan...~

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker