Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, August 17, 2009

What a special day..


16 August ..

Huu.... tarikh mama melahirkan aku! tarikh di mana aku memulakan hidup di dunia fana ini 27 tahun lalu! owh no! semakin btambah ler usia ! semakin tua!!

tarikh ni jugaklah aku memulakan hidupku sebagai seorang isteri kepada suamiku setahun yang lalu..

thanks to mama sebab melahirkan anak yg sihat n tomei seperti saya! hahahaha..

thanks to bebe sebab sabar dengan setiap karenah me ya! muakss

thanks to all yang wish me.. and ma hubby..cheerss..

Semoga aku..
akan terus melakukan yang terbaik untuk diriku, keluargaku dan mereka disekeliling ku..
Semoga aku..
akan terus tabah dan cekal menghadapi masa hadapan
Semoga Tuhan mberkati perjalanan hidup ku.. Amin..

2 comments:

Mimy Hamid said...

semoga bahagia semua..amin..ni satu aku nk tanya camner ko buat benda alah ni..aku tanya bersebab ..sebab aku dah tersuka la ni

kella said...

tengkiu..
hohoho...senang bai tu je..
errk!camano ko leh tanya aku lak? ko master yang ajar aku dulu nih! dah lupo ko mimy!


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker