Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, August 27, 2009

Akhirnya Rahsia Terbongkar!!

Rahsia yg sebenarnya bukan lagi rahsia!

betapa jahil nya aku dlm bab2 mblog nih, hehehe.. selama ni aku selalu dok musykil ngape ler date/time aku post entry selalu jer tak sama! mkonfiuskan! ada gak mcari/explorace , tapi tak jumpa2, so hmm.. lantakkan lah..

well.. thanks to mimy ler.. yg telah menyuluh aku dalam terang! hohohoho..

ghupe2nya menda alah nak tukar tarikh ni ada kat bwh tu je.. 'Post options' ! huuu... tengkiu..


2 comments:

Mimy Hamid said...

ha kan senang ..aku asyik konpius je..

kella said...

hehehee....


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker