Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 8, 2009

Selamat Hari Lahir Abang


~Semalam hari lahir Abang (adik lelaki yg sulong aku)~




~pemandangan indah Taman Tasik Titiwangsa di waktu malam~



----------------------------------------------

Selamat hari Lahir kla n Ab Zule ucapkan..juga mewakili Ayu, Alang, Acik, Adik..(tumpang glamer sat!)

Semoga diberkati dan dimurahkan rezeki oleh Allah,

Semoga menjadi anak yg Soleh harapan mama n papa,

Semoga bertambah matang menghadapi cubaan dan hari2 mdatang,

Semoga bahagia dan gembira selalu,

Semoga dikurniakan oleh Tuhan apa yg dihajati..,

Amiinn...

3 comments:

Mimy Hamid said...

happy besday kt laki ko gak..semoga korang berbahagia..sweet couple..untung laki ada isteri suka masak2..:-)

kella said...

allamak! sorryla weh.. silap maksud ni.. Abang yg di sini ialah adik aku! hihihi.. aku panggil dia Abang, sebab dia adik laki sulong! hahah.. nanti aku kasi clear..

Mimy Hamid said...

hahhaahah..aku silap lol..tp xpe wish tu in advance tuk laki ko le...


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker