Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, April 28, 2009

Mari Bertarannum..Eh, Mari Berseminar...

Thanks to B coz pagi-pagi lagi dah antar aku ke Hotel Istana ni untuk ke Seminar ni! memang jem teruk ek Kuala Lumpur pagi-pagi ni! maklumlah hari2 aku gi keja mengadap jem yang biasa2 je..tempat keja pun aman damai je.. siap dengan kicauan burung-burung.. daun-daun kehijauan... udara yang segar...hehehe...terbuai kejap!!
Well..nasibla dapat green light dari Tn Hj, kalau tak tak merasa jugak.. Tengkiu Boss..
"Legasi Kecemerlangan Organisasi" anjuran Utusan Publications...
Yang buat aku nak pergi sangat sebab aku belum penah attend mana2 course pun sebelum ni, so bila ada peluang ni, leh la nak tambah-tambah ilmu sikit (tambah-tambah ilmu sikit jer.. yang banyak nyer tang lain tu.. hehehe..)


Panel seminar : Ybhg Dato Azlina Hj Che Abdullah - Pemenang Wanita IKON 2008 yang dinobatkan baru-baru ini.. dialah juga pengasas DNavechee.. produk yang aku dok nak cuba dari dulu lagi..tapi tak tercoba-coba dek kerana kemahalan dan kelokekan aku untuk mengeluarkan duit! asal nak beli jer.. tercancel..asal nak kuar duit jer pikir 2 3 kali! hish.. akhirnya tak terbeli lansung...tapi nak kena beli jugak nie.. tengok lah pada Datuk Azlina nie.. jumpa dia live memang cantik sangat muka dia..mentep gitu..
Presentation dia pun bagus..tak boring.. kalau tak mesti aku dah tersengguk-senggguk!
Best dapat share pengalaman jatuh bangun, perit getir beliau ..sejak mula, sehinggalah bergelar jutawan sekarang...
kesimpulannya.. no pain.. no gain...


Si Eja yang cantik... PA GM IBMS..dah nak kawen dah kwn aku nie...
thanks Eja... hantar kitorang ke LRT station..
sekali-sekala menggunakan Khidmat pengangkutan awam...ok gak....
tapi, huh! bapak...ramai giler orang..(time balik keja la katakan...)


Kak Ila.. dah sarat dah akak aku yang sorang nie...comel sangat dia... best betul dapat rasa perut dia haritu.. rasa kagum dan terharu sangat dapat tengok dan rasa anaknya dalam perut tu
"Kak Illa... ada sesuatu dalam perut tu bergerak-geraklah!!"


Wah.. akhirnya aku dapat gak bergambar dengan orang paling glamer kat situ... sape lagi kalau tak si Mimi nie.. lame tak jumpa kan... makin anggun aku tengok ko...tapi wa salute sama lu laa... lu gelek memang mantep..caya lah mimi! i like...u're da best..


Mr Hattan! mula2 memang takdalah nak beriya sangat coz aku minat dia biasa2 jer..
tapi best betulla dengar dia nyanyi live! dan yang penting sekali dia memang sangat cool...
dan tergolong dalam kategori lelaki macho siot...
memang diakui suara dia memang memukau... uiihhh.. makcik2 pun sakan bergambar tak hengat...
Hattan sedang solo sekang nie.. sedang mencari katanya... heheh... so gurl outthere..be prepared ya! ups lupa! dia kalau boleh nak yang bertudung... I AM! I AM! hmm ..but im not available... taken oredy.... "sayang... u tak marah kan.. me bergambar dengan dia ni... ala..kecianla dia.. nak sangat bergambar dengan me..." hehehe...


yo ladies... nice meeting u all....

Pendek kata..
Seminar sehari ini ada 4 sesi yang merangkumi tentang Imej Organisasi, Legasi kesetiausahaan, keterampilan, imej diri seseorang..oleh panel Dato' Azlina dan Puan Sharifah Rasheeda yang diwarnai dengan peragaan fesyen dari De'Zain Boutique dan persembahan dari Hattan..

Kalau nak bgtau detail seminar kena uat blog lagi satu lah..

Cabutan bertuah pun ada... hm... tapi tak pernah dapat pun... sipi-sipi bertuah aje...

Thanks to Eja n Mimi untuk Ehsan gambar, maklumlah tak bawa kamera haritu..

3 comments:

Mimy Hamid said...

ayat2 ko ni wat aku nk tergelak je...hahahaha

kella said...

marilah kita gelak... hahaha...

Mimy Hamid said...

yer la penulisan ko cam aku gk selamba badak aje...huuhu


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker