Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, January 2, 2009

Tersurat dan Tersirat..

27 dan 28 hb Disember hari tu Papa Mama Ayu Alang Achik Adik datang..sekali dengan cousin kami Nadia.. tapi Ayu n ALang datg dengan bas coz tak muat keta.. ingatkan boleh lah kali ni nak rest2 kan minda diorang.. nak bawa diorang jenjalan ke mana-mana..jalan2 cari makan.. tapi hmm still tak kesampaian jugak.. still tak memuaskan hati betul! yelah.. 27hb tu Papa Mama sampai dah lewat petang.. tapi sempat la merasa masakan ku iaitu.. Telur ikan masak lemak cili padi dengan sayur beby kailan ikan masin.. ikan kering..dan ikan kerisi goreng kegemaran adik!

adik sampai menambah 3 kali! hehe tak tahu la sebab sedap atau mungkin lapo kot... tapi mama sendiri kate memang sedap lemak cili padi aku tuh! hmmm tapi bila b pun kata best, so memang passss....
malam tu, bawa adik2 ku gi downtown Cheras.. beli t-shirt and kasut.. b, sempat mengurut tangannya yang terseliuh kat situ jugak..
Aku ingatkan papa nak balik pada 29hb, keesokkannya, coz still cuti lagi... awal Muharram! tapi dia bertegas nak balik hari kedua tu jugak! hmm alasan nak kemas banyak barang sebab lori dah nak angkut barang2 lusa tuh...urusan perpindahan tak selesai lagi..

huh... sekali lagi aku mengeluh lah! aku betul2 nak bawa diorang pi jenjalan dulu, of course la nak kena spend bnyk masa lagi.. especially adik2 aku tu...hmmm walaupun dah plan nak pegi mana2, terpaksalah cancel je...
so, aku plan dengan b, kita pegi times square je, bagi adik main kat situ.. atleast ada gak tempat nak shopping pun boleh..
Kami memang bernasib baik dpat parking baik punyaaa... senang je dlm keadaan yg agak jem di kl dan cuaca yg terik.. and terus masuk TS.. sambil bergambar...
So, ini lah snap2 yg di ambil mase hari tu..




thanks to u all coz sudi datang.. but sorry sebab tak sempat nak bawa pi jenjalan kat mana2 lain tempat best... tapi takpe...dah terubat rindu di hati... yang penting, dah tersurat kita dapat berjumpa..semuanya pun dalam keadaan sihat dan gembira... ok!
apa yang penting? kerjasama...! hheeeee.....

No comments:


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker